Gekås med Tre barn!!!!!!!

Aldrig mer!!
Skulle igentligen åkt själv men min man ville så gärna åka med(ovanligt)!
Så då fick vi ju ta med barnen, Ja aldrig mer säger jag bara!!
Fick handlat hälften av det som skulle handlas så jag får helt enkelt åka en gång till i nästa vecka eller så?'
Skulle köpt nya stövlar till L och L men det kunde jag inte heller då sko boo stänger kl 19.00!
Barn i all ära men inte med sig i en butik när man skall stor handla, dom skulle haft ett bollhav eller liknande så mannen i alla fall kan handla det han skall och heldre hämta barnen när han är klar!!
Han fick sitta i bilen en timme medans jag skulle ta mig i genom kassan!
Phu ja aldrig mer med Tre trötta och gnälliga barn, ja inte när dom är utvilade heller för den delen, ALDRIG ALDRIG MERRRR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Floweret

Satt du och åt mat med tre barn vid 11-tiden också? I så fall satt jag och beundrade dig att du orkade åka iväg med tre barn dit ensam eller så hade du en till tuff tvilling... föstår dig fullständigt...

2008-09-03 @ 22:18:08
URL: http://floweret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0