Ett tag sedan nu... men här är jag!!!

Det har varit mycket nu med sjuka barn mm.
Men vi mår bra .
Så mycket tid till pyssel har jag inte haft men jag fick i födelsedags/ julklapp en fin present av min man::::::::::::::::::::: Jag skall åka på scrapkryssning till kiel.

På jobbfronten är det inte mycket just nu!! Jobbar timmar på Pysselgården men det har jag inte tänkt göra allt för länge till!! I morgon skall jag in till Halmstad och besöka Högskolan där jag skall på en praktisk utagning!! Hoppas jag blir antagen! Utbildningen heter Högre Företagsadministrativ utbildning .Kan vara bra att ha i bakfickan:)))




Kommentarer
Postat av: Pia

Lycka till Cicci! Kram Pia

2009-02-19 @ 10:34:22
URL: http://piasdoodling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0