Mässa i GBG 6-7 september!!!! Ni Kommer Väl?????

NI har väl inte missat den stora Scrapbooking mässan på Svenska mässan i Göteborg!!
Jag kommer att finnas på plats i Pysselgårdens monter.
Det är alltid lika roligt att vara där!
Jag är väldigt god vän med Anna som äger Pysselgården i Oskarström (Halmstad) och hjälper till med mycket olika saker inom företaget.
Tanken är att jag skall gå mot nya utmaningar inom Pysselgårdens väggar m,skall bli spännande och se hur allt kommer att bli med våra samarbeten!!!
Vad det nu kan bli i slutändan! Men planer har vi!!:)

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Cici Jag har varit här och tittat på din fina blogg.

Vad kul det aka bli att se dina underbara allster lite oftare.

Hoppas vi ses i göteborg



Kram Christina /synål

2008-08-24 @ 23:10:29
Postat av: Ammi

Nämen, det var på tiden att du fick en blogg med :-)ska bli kul att få se vad du skapar för nåt. Länkar till dig från min blogg hoppas att det är ok, annars hojta till! Kram Ammi

2008-08-24 @ 23:33:36
URL: http://www.ammi76.blogspot.com
Postat av: BellaMios

Men du vilken snygga alster du har i bannern!



Här kommer jag nog titta in ofta har jag en känsla av!

2008-08-25 @ 01:15:22
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Helena landstoken

Klart vi kommer ;)

Kul med blogg

Kram

Helena

2008-08-25 @ 09:27:34
URL: http://www.landstoken.se/shop
Postat av: Malin

Hoppsan, det var en överraskning!

Nu gäller det att vara kreativ hörru.

Och du jag blev inte bara lite nyfiken på dina planer.....

Får kanske höra mer om det idag?!

2008-08-25 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0