AMM urban tote purse till salu!! SÅLD...

Jag har handlat mig ny väska och behöver inte denna längre!!
Så jag tänkte sälja den till någon som har bättre användning av den!!
Kolla nedan för info om den!! Jag har varit super nöjd!!
Ny priset för den ligger på runt 800kr och jag vill ha en 500kr föe den.
Den är precis som ny och inte sliten eller så!


The Vituri Urban Tote Purse features:
  • Eight external pockets with magnetic closures for easy-access storage space
  • Internal pockets for glasses, wallet, cell phone, credit cards and more
  • Six secure pen loops for a variety of markers, pens, etc.
  • Detachable matching key chain with photo window
  • Personalize-able photo dangle decoration
  • Mesh beverage pocket
  • Adjustable magnetic closure strap
  • Elegant and stylish lining throughout
  • Metal feet on the bottom for durability and stability
  • Sized to accommodate paper cutter
  • Lovable faux-leather finish

  • Kommentarer
    Postat av: Ammi

    Har lämnat en liten award till dig i min blogg :-)

    2008-11-02 @ 09:35:02
    URL: http://www.ammi76.blogspot.com
    Postat av: Vicki

    Hamnade här när jag surfade runt. Blev lite nyfiken när jag läste i din blogg. Kommer du från Hyltebruk? Tycker det är inte så stort ställe men har 2 andra bloggvänner där i från.



    Vicki

    2008-11-02 @ 20:17:07
    URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
    Postat av: cicci

    Ja, jag kommer i från Rydöbruk som ligger ganska nära Hyltebtuk!

    2008-11-04 @ 07:29:46
    Postat av: lambisoft

    Vilken kreativ liten hörna jag hittade här då! Du har en award att hämta i min blogg!

    2008-11-24 @ 09:03:01
    URL: http://lambisoft.blogspot.com
    Postat av: Pia

    Du är utmanad av mig! Kolla i min blogg! Det var längesen du postade något här! :) Kram Pia

    2009-02-10 @ 10:12:20
    URL: http://piasdoodling.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0